Professionaalse küünehoolduse ülemaailmse brändi eesmärk on pakkuda kõrg-kvaliteetseid tooteid ja teenuseid nii salongidele kui ka nende klientidele ning keskenduda seejuures ohutusele ja innovatsioonile.
OPI pigmendirikkad lakid – tuntud oma suurepärase koostise, trendikate värvide ja ikooniliste nimede poolest – on ülimalt rikkalikud, kauapüsivad ja murene-misvastased ning pakuvad tarbijatele tasku-kohast luksust. OPI küünelakid on saadaval väga suures valikus.
Igal lakil on parima lakkimise tagamiseks OPI eksklusiivne ProWideTM pintsel.
OPI küünelakkide pudel on OPI brändi kõige silmapaistvam visuaalne sümbol. 1987. aastal turule tulles oli omapärane kuju murranguline, olles esi-mene omalaadse kujuga küünelakipudel. Nüüdseks ei ole see enam ainult omapärane, vaid ikooniline. 2012. aastal kaasati pudel ikoonilise kujundustega kaubamärkide näitusele National Trademark Exposition, kus olid esindatud ka Coca-Cola pudel, Hershey’s Kisses šokolaad, Disney hiire-kõrvadega müts, Tiffany sinine karp ja Burberry šotiruuduline kangas – need on muljetavaldavad kaaslased.
Aastate jooksul, kui OPI pudelit on seostatud selle sees oleva tootega, on pudelist saanud silmapaistva kvaliteedi sümbol. OPI pudeli olulisus muudab selle kuju ja vormi OPI sõnumi ning kujunduse keskseks elemendiks